Fisher Price
Az egész egy garázsban kezdődött 1945-ben, Ruth és Elliot Handler, valamint Harold “Matt” Matson együttműködéseként. Tervezők és mérnökök voltak, akiknek a kreativitásra és az innovációra való együttes összpontosítása örökre megváltoztatta a gyerekek játékát.
Mára a Mattel a világ egyik vezető játékgyártó cége, valamint olyan franchise-ok megalkotója, amelyeket gyerekek és családok világ szerte szeretnek. Ikonikus márkáinak portfóliójába tartozik többek közt pl: Barbie, a Hot Wheels, a Fisher-Price. Kínálatukban szerepelnek filmes és televíziós tartalmak, játék- és digitális élmények, zenék és élő események. Több mint 35 helyen működnek, termékeiket pedig több mint 150 országban értékesítik a világ vezető kiskereskedelmi és e-kereskedelmi vállalataival együttműködve.
Céljuk: A következő nemzedéket felfedezze a gyermekkor csodáját, és kiaknázza annak teljes potenciálját.
Küldetésük: olyan innovatív termékek és élmények készítése, amelyek inspirálják, szórakoztatják és fejlesztik a gyerekeket a játékon keresztül.
A márka ígérete: a bizalom minden tevékenységünk alapja. A bizalmat pedig azzal érdemlik ki, hogy tisztességesen és átláthatóan működnek, és hűek küldetésükhöz és céljukhoz. Ez elengedhetetlen hírnevük, versenyelőnyük és hosszú távú sikerük szempontjából.
Termékjellemzők:
Minőség: céltudatosan hozzák létre a termékeket. Nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy a játékok hogy néznek ki, hogy működnek, milyen anyagból készülnek és hogy csomagolják őket. A termékeket úgy tervezik, hogy teljesítsék a céljukat és kiállják az idő próbáját.
Biztonság: Mindig a fogyasztók biztonságát szem előtt tartva terveznek és fejlesztenek, úgy, hogy a minimum megfeleljenek, de inkább meghaladják az összes vonatkozó szabványt.
Érték: Innovatív termékeket készítenek, amelyek sokak számára elérhetőek. Fogyasztók iránti elkötelezettségük az, hogy befektetésük megtérüljön. Cél, hogy a szülők és a családok megfelelő áron olyan termékekhez jussanak hozzá, amelyek megfelelnek az elvárásaiknak.
Céltudatos játék: a játékokat úgy ábrázolják, ahogy a fogyasztók látják, illetve elképzelik.